خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/09 - 18:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
نوش آبادی با اشاره به اظهارات نخست وزیر لندن؛

انگلیسی‌ها دنباله‌رو سیاست‌های ضدایرانی ایالات متحده هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متاسفانه انگلیسی ها دنباله رو سیاست های ضدایرانی ایالات متحده هستند.

حسین نوش آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص موضع گیری ضدایرانی نخست وزیر انگلیس مبنی بر اینکه اگر ایران به طور معناداری در مذاکرات وین شرکت نکند، در رویکرد خود تجدیدنظر خواهیم کرد و همه گزینه‌ها روی میز است، گفت: متاسفانه انگلیسی ها دنباله رو سیاست های ضدایرانی ایالات متحده هستند و یکی از دلایل خروجشان از اتحادیه اروپا نیز بر همین اساس است.



نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در این زمینه، اظهار کرد: اظهارات نخست وزیر جدید انگلیس نشان دهنده ضعف‌شان نسبت به شناخت از وضعیت واقعی جمهوری اسلامی است.



وی ادامه داد: در واقع باید اذعان کرد بیان کلید واژه "همه گزینه ها روی میز است" دیگر تکراری شده زیرا مقامات آمریکایی و همچنین جنایتکاران رژیم صهیونیستی نیز سالهاست از این واژه ها استفاده می کنند و خودشان هم می دانند سیاست هایشان شکست خورده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه از تنش و درگیری نظامی استقبال نمی کند زیرا دارای منطق مذاکره و گفتگو جزء آرمان هایش است، افزود: این مهم در حالیست اگر کشورهای بیگانه خصوصا انگلیسی ها که دشمنی و خصومت آنها در تاریخ ایران ثابت شده بخواهند هر گزینه جدیدی را تجربه کنند، با قدرت جلوی آنها خواهد ایستاد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین باید اذعان کرد بیان همه گزینه‌ها روی میز است سخنی بزرگ تر از دهان مقامات انگلیسی است./



خبرنگار: محمد عکاف



پایان پیام

  • کد خبر : 358041
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم